2014-01-06

Bloggförvirring :) Blog confusion...and I am what I am!

Ja, jag vet inte riktigt hur jag ska göra med mina bloggar. Hade tänkt att jag skulle skriva lite annorlunda, men det går ju inte - jag är ju jag liksom. Jag har massor av tankar och funderingar dagligen, men allt är så komplicerat. Det är liksom inga lättsamma vardagstankar, även om jag som sagt mår skitbra (!!!) och trivs underbart bra med mitt nya liv som singel - om ni bara visste...:)!!

Samtidigt skulle jag vilja att "Grekisk Sallad - en blogg från Grekland" och "Greek Salad - a blog from Greece" skulle vara EN blogg och inte två som det är nu, men det vet jag inte hur det ska gå till. På Wordpress skulle det kanske vara lättare att fixa, men jag gillar Blogger!!! Ja, jag ska fundera lite till, men det blir nog att jag fortsätter skriva i min gamla kära Grekiska Sallad igen...:)

I'm a little confused what to do with my blogs at the moment...:)

When I started this one a few days ago the plans were to write somehow different. That's not possible though 'cause of the simple fact that I am what I am...!

I have lots of thoughts, ideas and reflections every day, but most of it is too complicated stuff to be written here. Not that you wouldn't understand, but I'm not ready to share these thoughts...yet!

♥♥♥


7 kommentarer:

Steve sa...

"Grekisk Sallad - en blogg från Grekland" gillade jag så den fortsätter jag gärna följa.
Grekisk sallad är ju dessutom lite av min grej.

Annuk sa...

Hi Eva! I'm following you here now! :)
Wishing you all the best with your new life and your new blog!
Kali Xronia! Filakia!

Gamla Posthuset sa...

Hej Eva!
Vill du liksom slå ihop dina bloggar? Det kan man göra så att du vet. :) Jag hade tre bloggar ett tag och det blev bara jobbigt att skriva om resor i en, möbler i en annan och tredje om mig själv. Jag gillar dig precis som du är och du får gärna skriva om precis vad som helst. Bara kul att du delar med dig om dig själv och dina tankar. :)

Bamsekraam!
Ina

Semester & Mat sa...

Huvudsaken är att du meddelar vilken du fortsätter att skriva i, gillar ditt sätt att skriva :)

Unknown sa...

@Steve
:) Tack Steve!!!

@Annuk
Thank you dear Annuk! All the best wishes for 2014!
Chronia polla!
Φιλάκια πολλά πολλά!!!

@Ina
Tack snälla du för din urgulliga kommentar! Ja, jag har nog bestämt mig tror jag för att försöka slå ihop Grekisk Sallad och Greek Salad. Funderar på hur jag ska få till det så det ser vettigt ut och lättläst på båda språken. Kramis!

@Caroline
Tack söta rara!



Moi sa...

Lycka till med bloggande!

Unknown sa...

Tack Moi! Det är lite svårt att komma igång igen som förut. Har kommit in annat nytt i mitt liv och det är svårt att få tiden att räcka till...men det kommer att ordna sig.